Lyst til å jobbe med FUGO?

Å jobbe i FUGO -styret gir deg en unik mulighet til å lære mer om fagmiljøet både nasjonalt og internasjonalt, samt å jobbe med problemstillinger som er viktige for leger i spesialisering i faget.

Styret består av 6 medlemmer, og alle sitteri en periode på to år. Det er 3-4 styremøter i året, enkelte som telefonmøter.

FUGO dekker en rekke funksjoner, deriblant representasjon til NFYOG, EBCOG, ENTOG og NGF styret. Vi skal også sørge for at viktig informasjon om vårt arbeid når de andre FUGO medlemmene, gjennom nettsider og Gynekologen. Hva du vil drive med innenfor FUGO er litt opp til deg selv, hva du brenner for og hvilke interessefelt du har.

Hvis du er interessert i å være med å hjelpe oss til å styre FUGO så setter vi pris på om du vil ta kontakt med en i styret.
Styreperioden er for 2 år, og valg er under generalforsamling i NGF.