Vellykket høstmøte på Legenes Hus 1.11.2018

Hordaland legeforening sitt årlige høstmøte for medlemmer er over for denne gang. Det ble en strålende kveld på Legenes Hus med i overkant av 120 fremmøtte.
Wilhelmsen 1

Kvelden startet med servering av deilig fiskesuppe og sosialt samvær i våre ærverdige lokaler.
Deretter etterfulgt av årets foredrag "Vi står sterkast saman når vi står sterkt aleine" fremført av selveste "hypokonderlegen", professor emeritus i indremedisin og psykiater Ingvard Wilhelmsen.

Et alvorlig tema til tross, latteren satt løst både hos publikum og hovedpersonen selv.
Mange gode historier fra virkeligheten kom som perler på en snor og kort fortalt mener Wilhelmsen at man må akseptere at man ikke har kontroll over livet - først da kan du bli sjef i eget liv.

Les mer i neste i utgave av Paraplyen.

legenes hus

Dekket bord

Mennesker som hygger seg i legenes hus

Ingvard Wilhelmsen fenger publikum