Vil du være med på båttur med Telemark Legeforening?

Telemark legeforening inviterer medlemmer til charter med M/S Victoria onsdag 19. juni kl 19-22.

Avreise fra Hjellebrygga, Skien kl 1900, retur ca kl 22 (kom helst 15 min før pga parkering).

Turen går fra Hjellebrygga, opp Skienselva, sluses opp Løveid sluser, rundt på Nordsjø og tilbake. Vi vil oppleve levende kulturminner som er over hundre år, gamle sluser og vakkert landskap.

TLF inviterer medlemmer dette året og TLF dekker båtturen og koldtbord fra Telemark.

Den enkelte betaler kun drikke selv. Kortautomat og kontanter.

Personlig påmelding med fullt navn og tlf-nr på medlem er bindende. Hvis påmeldte allikevel ikke kan delta så gi beskjed snarest fordi mange ønsker å være med og står på venteliste. Da vi ser fra tidligere at enkelte påmeldte ikke har møtt og andre ikke har fått plass grunnet fulltegnet båt ser vi oss nødt til å belaste de som er påmeldt 12.6. og ikke møter med kr 550,-

Påmelding snarest og innen 2. juni. Max antall er 90 og førstemann til mølla gjelder.

Det kan bli venteliste.

Velkommen