E-helsekonferanse som gir tellende timer

24. og 25. mars er det duket for eHelse2022. Konferansen er en viktig møteplass for fagfolk innen helse og IT.

Med pandemien har digitaliseringen tatt flere skritt fremover, og på konferansen vil det blir drøftet hvordan vi skal ta denne læringen med videre. Hvordan ta vare på det tette samarbeidet på tvers av fag og virksomheter? Hvordan holde takten? Hvilke erfaringer sitter vi igjen med og hvordan kan disse brukes?

Konferansen har også fire spor som går over to dager. Det er helsedata for forskning, folkehelse og datadrevet helsevesen, fremtidens pasientforløp og samhandling for bedre pasientbehandling.

På eHelse 2022 vil helsepersonell, teknologer, IT-utviklere, ledere, beslutningstakere og politikere møtes for å dele erfaringer, drøfte ideer, strategier og løsninger for utviklingen av IT i helsetjenesten. Legeforeningen er medarrangør av konferansen, som arrangeres for niende gang.

eHelse2022 er godkjent med 15 valgfrie kurspoeng til videre- og etterutdanningen i allmennmedisin, og for alle spesialiteter med 15 timer som valgfritt kurs for leger i spesialisering og spesialistenes etterutdanning.