Velkommen til DNPs årsmøte 5. - 6. mars 2020

Avdeling for patologi, Ahus, er vertskap for den norske patologforenings årsmøte 2020. Det ønskes velkommen til årsmøte på Scandic hotell, Lillestrøm, 5. - 6. mars 2020 og kurs i ikke-neoplastisk GI-patologi på Ahus 4. mars.
Ahus_inngangsparti_illustrasjon
Foto: Hans-Petter Fjeld. ACC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=5308967

Avdeling for patologi på Ahus har gleden av å invitere alle våre flotte kollegaer til et spennende årsmøte i Lillestrøm 5. - 6. mars 2020. Møtet vil bli avholdt på Scandic hotell Lillestrøm.
Dagen før årsmøtet, onsdag 4. mars, vil det arrangeres et kurs i ikke-neoplastisk GI-patologi med flere interessante og lærerike foredrag. Kurset holdes på Ahus og er rettet mot LIS sine læringsmål, men overleger er også velkomne. Kurset blir annonsert på RHF-enes kursportal.

Scandic hotell Lillestrøm ligger rett ved togstasjonen i Lillestrøm med lett adkomst fra Oslo Lufthavn eller Oslo sentrum. Det er holdt av rom til 1490 kr pr. natt. Skulle man ønske å benytte seg av dette tilbudet må man booke rom innen 14.01.20.

Påmeldingsfrist til årsmøtet: Innen 1. februar.
Innmelding av frie foredrag og påskeegg: Innen 1. februar. Mer informasjon følger.

På torsdag kveld inviteres det til en hyggelig middag med et meget spennende underholdningsinnslag som du ikke vil gå glipp av! Middagen vil også foregå på Scandic hotell Lillestrøm.

Vi håper på å se så mange som mulig av dere til et lærerikt og sosialt årsmøte.

Ulla Randen med kollegaer.