BUP-dagene 2017

Velkommen til BUP-dagene som i år arrangeres på

Hotell Scandic Kristiansand Bystranda 19. – 21- april 2017

Kurskomiteen har i år valgt tema: "Født sånn eller blitt sånn? - Affektregulering fra barn til nesten voksen. Teori og praksis."

BUP-dagene er den eneste nasjonale legekonferansen for oss som jobber i BUP-faget. Det er et fantastisk møtepunkt som anbefales for alle, fra fersk LIS i BUP til erfaren Barne- og Ungdomspsykiater.

I tillegg til et godt faglig program har BUP-dagene også plass til årsmøte(generalforsamling) i foreningen vår. Her vil styret presentere arbeidet gjennom styreperioden for årsmøtet. Som medlem i foreningen er du en del av årsmøtet som også er vårt høyeste organ i foreningen, og premissleverandør for styrets arbeid.

Interessert i å være med i arbeidet til LISBUP eller NBUPF? Spørsmål til vårt arbeid? Send mail til lisbup@gmail.com.

Interessert i å stille til valg i styret i LISBUP? send e-post til valgkomiteen.

Påmelding og priser

Konferansen er primært åpen for leger. Det søkes godkjenning for 20 timer som valgfritt kurs for leger i spesialisering og for spesialisters etterutdanning i Barne- og Ungdomspsykiatri og Voksenpsykiatri, og 20 valgfrie kurspoeng til videre- og etterutdanning for allmennmedisin. Andre interessenter bes kontakte Ingunn Notøy: ingunn.notoy@getmail.no.

Konferanse 3 dager: 5.500,-. Prisen inkluderer dagpakke alle dager.

Påmelding gjøres på nett her: Påmelding BUP dagene 2017

Påmeldingsfrist: 15. februar 2017.

Sees i Kristiansand!