Norsk forening for allmennmedisin

AFU - Allmennmedisinsk forskningsutvalg

Søknad AFU-stipend

Elektronisk søknadsskjema til AFU-stipend

Søknaden må inneholde følgende informasjon:

• Ved første søknad til AFU (nye prosjekt): Tidsplan, søkers CV, skriftlig bekreftelse på veiledning og tilknytning til Allmennmedisinsk forskningsenhet og/eller allmennmedisinsk universitetsseksjon/faggruppe
  • Ved søknad om forlengelse av prosjektstøtte: Oppdatert prosjektbeskrivelse, framdriftsplan, veiledererklæring og annen informasjon relevant for søknad
    Viktig: Alle vedlegg må samles til ett dokument (pdf-format), som lastes opp i "browse"-feltet under. OBS! Merk at søknaden må være på inntil 6 sider (protokoll m/referanser 4 sider, søkerens CV 1 side, veiledererklæring 1 side).

Framdriftsplan og sluttrapport
AFU krever at det sendes en framdriftsrapport til AFU-sekretariatet i slutten av det halvåret stipendet er mottatt (se eget skjema). AFU krever dessuten en sluttrapport eller kopien av en eventuell publikasjon når prosjektet er avsluttet. Sluttrapporten sendes til Allmennmedisinsk forskningsutvalg, v/ Tove Rutle, Sjøbergvn. 32, 2066 Jessheim. E-mail: rmrtove@online.no
Søknaden mottas av AFUs sekretariat, og eventuelle spørsmål kan rettes til rmrtove@online.no. Tekniske spørsmål om søknadsskjemaet kan rettes til tor.carlsen@legeforeningen.no

Elektronisk søknadsskjema til AFU-stipend

Har du søkt AFU-stipend tidligere?