Abbie inviterer til fagmøte for privatpraktiserende hudleger 12. og 13. september 2019

Abbvie har igjen gleden av å invitere til fagmøte for privatpraktiserende dermatologer.

Sted: Radisson BLU Airport Hotel Gardermoen

Tid: Torsdag 12. September kl. 16.30 – fredag 13. september kl. 15.30.

Møteleder er overlege Olaf H. Antonsen.

Påmeldingsfrist 15. august 2019

Blant annet har norske privatpraktiserende dermatologer mulighet til å fordype seg i følgende:

-          Dermoscopy of skin, scalp and nail changes in psoriasis (Dr. Lidia Rudnicka)

-          Selvpåførte hudforandringer, differensialdiagnoser og behandling (Hudlege og psykiater Shirin Eskeland)

-          Blodprøver og screening ved oppstart og behandling av ulike hudsykdommer (Dr. Olaf H. Antonsen)

-          Atopic Dermatitis: A Clinical Update (Dr. Jacob Pontoppidan Thyssen)

-          Systemiske vaskulitter (Revmatolog Wenche Koldingsnes)

Påmelding: https://abbvie.pameldingssystem.no/dermatologer2019

Invitasjon sendes også per vanlig post.

Vennlig hilsen,

Peter Nordlund, AbbVie

peter.nordlund@abbvie.com

Mobil: 469 15 260