Høring- Veiledning for Buckybehandling

Til alle medlemmer av NFDV:

Theis Huldt-Nystrøm mottok, gjennom NFDV, Novartis Stipend i 2018 for å kartlegge situasjonen og spre kunnskap om Bucky behandling og strålevern. Det ble holdt samarbeidsmøte og gruppen på 8 medlemmer har laget et forslag til behandlingsanbefalninger.

Utvalgets veiledning (se vedlegg) sendes til medlemmene for høring og dersom dere har noen kommentarer kan dette sendes direkte til  thehuldt@online.no.  Høringsfrist 2 uker.

Anbefalingene vil om kort tid også legges ut på NFDVs nettsider. Medlemmer som av ulike grunner har vansker med å laste opp vedlegget, kan ta kontakt med undertegnede direkte på kzstangeland@gmail.com

Styret håper anbefalingene vil være nyttige for alle hudleger og sier tusen takk til utvalget for flott arbeid.

På vegne av styret i NFDV: Katarina Zak Stangeland, leder