Julehilsen

Til alle medlemmer i NFDV,

Idag er det Luciadagen og vi nærmer oss slutten av 2022.

Nå på tampen av året er det på plass med en kort oppsummering fra styret.

Vi kan se tilbake på et hendelsesrikt, men ikke bare positivt år.

Etter 2 år med pandemi hadde vi gledet oss til en normal hverdag, men som i stedet ble preget av krigen i Ukraina og høye strømpriser.

Men for NFDV har det stort sett vært et bra år. Covid preget oss fortsatt i begynnelsen av året og forskningsmøtet ble gjennomført som vellykket Webinar.

Høydepunktet i 2022 var enda en suksessrik nordisk kongress i København. Alle de seneste nordiske kongressene har holdt et høyt faglig nivå, og er en utmerket arena for å styrke norsk dermatologi sammen med våre nordiske kolleger. Slik som ved tidligere nordiske kongresser avholdt vi vår generalforsamling der.

Videre, takket være utmerket innsats fra Alexander Stefou og resten av kurskomiteens medlemmer, kan vi se tilbake på enda et strålende høstmøte ved Ullevål Thon nå i november.

Vi gleder oss til et «vanlig» fysisk forskningsmøte på Gardemoen allerede den 12/1-2023

For påmelding:  (frist 20/12)

Forskningsseminar 2023, NFDV - 12.01.23, kl 16:00 - 19:00 med påfølgende middag. - Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen. - Nettskjema

samt vårt vårmøte/årsmøte med generalforsamling i Oslo den 20-21 april, der tema blir Keratinocyttkreft.

Hold av dato, påmelding kommer i løpet av kort tid.

Men nå er det tid for å nyte førjulstiden og en velfortjent juleferie.

Vi ønsker dere alle en riktig fredfull og god jul!

Katarina Zak Stangeland

leder NFDV