Sommerhilsen og informasjon om høstmøte 2022

Til alle medlemmer i Norsk forening for dermatologi og venereologi (NFDV)

Sommeren nærmer seg raskt og etter to år med restriksjoner og pandemi kan vi se tilbake på en mer normal vår med en meget vellykket nordisk kongress i København.

Til høsten kan vi glede oss til EADV`s høstmøte som blir 7-10 september i Milano, og som dessuten har en online mulighet. https://eadvcongress2022.org

NFDVs høstmøte blir på Thon Hotel Ullevaal Stadion 3-4 november 2022, med pediatrisk dermatologi på programmet. Påmelding kommer senere, men vi ber alle holde av datoen.

Se vedlegg for foreløpig program.

Vi har dessverre med stor sorg mottatt meldingen om at Jon Langeland døde i en dykkerulykke 1/6-2022,

Ord blir fattige, og vi har alle mistet en god kollega og venn. Jon Langeland var et aktivt medlem i vår forening og var leder i Norsk dermatologisk selskap i årene 1994-97.

Vi kondolerer og ønsker å uttrykke vår dypeste medfølelse til familie, kolleger og venner av Jon.

Vi ønsker dere alle en god sommer!

Sommerhilsen,

Katarina Zak Stangeland