Forlenget "Early bird" for Vårmøtet

Til alle medlemmer i NFDV,

Vi har fått forlenget fristen for tidlig påmelding til vårmøtet/årsmøtet til den 22/2.

Det har vært tilbakemelding om at det var vanskelig å finne påmeldingslinken i forrige mail samt at prisen er høy.

Styret har arbeidet med å redusere prisen for disse møtene, men dessverre var dette møtet allerede avtalt og planlagt før Covid.

Påmeldingslink:

Styret håper alle medlemmer, både i og utenfor sykehus, vil melde seg på og gjerne holde faglig innlegg på NFDVs vårmøte.

Fristen for tidlig påmelding er nå 22. februar 2023

Påmelding av faglige innlegg skjer ved å sende en e-post til:

innlegg.nfdv@gmail.com

snarest og ikke senere enn: Mandag 27. februar 2023

Oppgi følgende opplysninger:

* Innleggets tittel

* Navn på presentatør (og eventuelle andre bidragsytere)

* Arbeidssted

* E-post adresse

* Foredrag (10 min + 2 min diskusjon)?

* Kasuistikk (5min + 2 min diskusjon)?

* Innlegg på Kvalitetsforum (5 min + 5 min diskusjon)?

* Eventuelt behov for annet utstyr enn skjermprojektor

Sammendrag (abstrakt) i Word-format sendes som vedlegg til e-posten. Benytt helst Times New Roman, fontstørrelse 11. Sammendraget skal inneholde maksimalt 200 ord (foredrag) eller 100 ord (kasuistikker og innlegg på Kvalitetsforum). Ta gjerne med 1-3 aktuelle referanser.

For innlegg som blir akseptert skal Power Point-presentasjon sendes inn som vedlegg til e-post til innlegg.nfdv@gmail.com

senest innen 10. april 2023.

Som filnavn benyttes navn på presentatør og et kort stikkord. Hvis filen blir for stor til å sendes per e-post, tar man den med på en USB.

mvh

Katarina Zak Stangeland