Utlysning av pris for beste vitenskapelige artikkel i 2021

Norsk forening for infeksjonsmedisin utlyser pris for beste vitenskapelige artikkel i 2021 innen infeksjonsmedisinsk forskning.
Foto: Colourbox.

Det foregår mye spennende forskning i Norge innen infeksjonsmedisin, og styret i NFIM vil hylle førsteforfatteren av den beste vitenskapelige artikkel i 2021 med en pris på 50 000 kr.

Prisen vil gå til førsteforfatter av årets beste artikkel, som må være medlem av NFIM. Alle medlemmer av NFIM kan nominere kandidater til prisen. Kandidaten kan foreslå seg selv, og medforfattere til artikkelen kan foreslå kandidaten. Nominasjonen skal foreligge innen 30. april 2022 og behøver ikke å være begrunnet. Artikkelen må være akseptert for publisering innen kalenderåret 2021.

Forslag med pdf-fil av artikkelen sendes til priskomitéen ved Kristin Liyanarachi: kristin.v.liyanarachi [ætt] ntnu [dått] no