Nettundervisning torsdag 22. september 2016 kl. 12.00 - 12.45

Tema: Presentasjon av oppdaterte data fra "NORM / NORM – VET 2015" ved Gunnar Skov Simonsen, NORM/UIT/UNN
NORM
Presentasjoner fra avholdt nettundervisning er lagt under fanen "Undervisning" som krever innlogging på legeforeningen.no/nfim for tilgang.

Nettundervisningen gjennomføres som et telefonmøte hvor deltagerne klikker seg gjennom presentasjonsfilen mens foredragsholder snakker.

Presentasjonfilen er lagt ut i ppt- og pdf-format. pdf-formatet kan være enklere å laste ned.Deltakere og foredragsholder ringer 80088860 (+47 23184500 fra utlandet) ca 5-10 minutter før kl 12.00 og og taster pinkode + firkanttast 194211# for deltakelse i NFIMs nettundervisning. Telefonnummeret som det ringes fra vil bli belastet vanlig teletakst.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Norsk overvåkingssystem for antibiotikaresistens hos mikrober (NORM) og Norsk overvåkingsprogram for antibiotikaresistens i mikrober fra fôr, dyr og næringsmidler (NORM-VET) utgir felles årsrapporter.

Du kan lese mer om NORM og NORM-VET her: https://unn.no/fag-og-forskning/norm-norsk-overvakingssystem-for-antibiotikaresistens-hos-mikrober

Lenke til den siste rapporten: NORM/ NORM-VET 2015