Systemene oppgraderes

Min Side og kurspåmelding vil være utilgjengelig fra fredag 22. januar kl. 16.00 og utover kvelden. Vi beklager ulempene dette medfører.

Norsk forening for infeksjonsmedisin

Eldre artikler

Nettundervisning torsdag 22. september 2016 kl. 12.00 - 12.45

Tema: Presentasjon av oppdaterte data fra "NORM / NORM – VET 2015" ved Gunnar Skov Simonsen, NORM/UIT/UNN
20. september 2016
NORM
Presentasjoner fra avholdt nettundervisning er lagt under fanen "Undervisning" som krever innlogging på legeforeningen.no/nfim for tilgang.

Nettundervisningen gjennomføres som et telefonmøte hvor deltagerne klikker seg gjennom presentasjonsfilen mens foredragsholder snakker.

Presentasjonfilen er lagt ut i ppt- og pdf-format. pdf-formatet kan være enklere å laste ned.Deltakere og foredragsholder ringer 80088860 (+47 23184500 fra utlandet) ca 5-10 minutter før kl 12.00 og og taster pinkode + firkanttast 194211# for deltakelse i NFIMs nettundervisning. Telefonnummeret som det ringes fra vil bli belastet vanlig teletakst.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Norsk overvåkingssystem for antibiotikaresistens hos mikrober (NORM) og Norsk overvåkingsprogram for antibiotikaresistens i mikrober fra fôr, dyr og næringsmidler (NORM-VET) utgir felles årsrapporter.

Du kan lese mer om NORM og NORM-VET her: https://unn.no/fag-og-forskning/norm-norsk-overvakingssystem-for-antibiotikaresistens-hos-mikrober

Lenke til den siste rapporten: NORM/ NORM-VET 2015