Kari Todnem tildelt Klinisk nevrofysiologisk forenings ærespris for 2011

Styret har gleden av å informere foreningens medlemmer om at vi har opprettet en ÆRESPRIS. Denne er for første gang tildelt en av foreningens medlemmer i år, Kari Todnem. Les mer av begrunnelsen for tildelingen og "pressemeldingen" fra styret ved å klikke på overskriften
nfknf-logo-m-tekst
nfkn_logo_m_tekst

KARI TODNEM ER TILDELT KLINISK NEVROFYSIOLOGISK FORENINGS ÆRESPRIS FOR 2011

Styret har gleden av å informere foreningens medlemmer om at vi har opprettet en ÆRESPRIS. Denne er for første gang tildelt en av foreningens medlemmer i år.

Prisen gis til Kari Todnem for hennes omfattende arbeid for kvalitetssikring av faget Klinisk Nevrofysiologi i Norge. Hun drev frem dette arbeidet på 1990-tallet; skaffet finansiering, innkalte til møter og inkluderte også annet fagpersonell innen klinisk nevrofysiologi i dette arbeidet.

Dette resulterte i skriftlige retningslinjer i 1997 (revidert 2008) og 2005 som fikk internasjonal anerkjennelse og som vi alle har glede av i vårt arbeide med faget.

Kari har hatt verv i foreningen fra 1985. Fra 2002 gjorde hun en stor innsats som leder og deretter medlem av Spesialitetskomiteen i klinisk nevrofysiologi.

Vi ønsker Kari lykke til med pensjonisttilværelsen og håper å se henne videre fremover på Fagmøter i miljøet.

Prisen består av blomster, gave og innrammet diplom og ble overrakt Kari lokalt i Trondheim.

Mvh Kristin Ørstavik

På vegne av Styret.