Høstmøtet i NFKNF 2019 i Stavanger er nå klart.

Høstmøtet i NFKNF vil i år bli holdt i Stavanger den 24/10 2019.

I likhet med tidligere år vil det på kvelden den 23/10 bli en sosial sammenkomst med god mat.

Husk påmeldingsfristen den 30/9 2019 til nora.hognestad.haaland@sus.no
Vi sees i Stavanger!

Program for høstmøtet i NFKNF, Sola Strand Hotel 24.10.2019

Velkommen til høstmøtet i Norsk forening for klinisk nevrofysiologi 24.10.2019. I år vil høstmøtet avholdes på Sola Strand Hotel som ligger 5 min med taxi fra Sola flyplass, Stavanger.

Det vil bli middag på kvelden den 23.10.19. Middagen vil også bli på Sola Strand Hotel kl 19.  Middagen vil bestå av en fast meny med 3 retter og denne koster kr 585 pr pers., drikke ekskl. Foreningen vil dekke et mindre beløp til middag slik vi pleier, resten må dere dekke selv.

Foreningen har reservert en del rom i forbindelse med høstmøtet. Vi får rabattert pris på overnatting som koster kr 1255,- pr rom. Rom bestilles direkte av hver enkelt, på telefon 51 94 30 00 eller e-post: booking@sola-strandhotel.no . Vennligst oppgi at dere skal delta på høstmøtet for NFKNF når dere bestiller rom. Hotellet har egen spa avdeling, men inngang til spa er ikke inkludert i rompris og koster kr 125 pr boende voksen for dem som ønsker å benytte seg av dette.

Påmelding til møtet til: nora.hognestad.haaland@sus.no innen 30.09.19. Vennligst oppgi om dere skal delta på både middagen og høstmøtet, eller kun høstmøtet, og om dere har bestilt overnatting. Med tanke på middagen er det viktig at du gir beskjed dersom det er matallergier det må tas hensyn til.

Gi også beskjed dersom du har en søvnkasuistikk som du ønsker å presentere eller diskutere på slutten av møtet. Vi gleder oss til å se dere!

Onsdag 23.10.19:

19.00: Middag, Sola Strand Hotel

Torsdag 24.10.19:

09.00:    Velkommen og praktisk info v/Nora

09.15:    Sampsa Vanhatalo: Infant/newborn sleep

10.30:    Pause; Kaffe/te

10.45:    Karoline Lode-Kolz; Foredrag del 1, indikasjoner for søvnundersøkelser hos sped- og småbarn

11.30:    Lunsj

12.30:    Karoline Lode-Kolz; Foredrag del 2, tolking og praktiske aspekter v/søvnundersøkelser hos sped- og småbarn

13.15:    Michaela Gjerstad; Søvn i en aldrende hjerne

14.00:    Parallellsesjon: