Nevrofysiologisk Forening for teknikere er stiftet

Den 2. mars 2022 ble «Nevrofysiologisk forening» stiftet. En egen forening for nevrofys.teknikere er en utvikling for faget og vil være med på å heve kvaliteten ved de ulike KNF-lab'ene rundt om i Norge.

Styret består av Hanne Opsahl Austad (OUS) som styreleder, styremedlemmer er Marianne Nærvra (OUS), Sandy Lutz (SUS), Leiv Rune Brunborg (AHUS/OUS), Odrun Sarong (OUS), Charlotte Mikkelsen (UNN) og Ulrika Faxalv (Namsos/UNN).

De har tidligere opprettet nettsiden nevrofys.no som oppdateres jevnlig med aktuelt stoff.

De planlegger en egen konferanse for teknikere i regi av Delta, som skal foregå i Skien, september 2022.

Vi ønsker lykke til med ny forening, nye aktiviteter og møteplasser for nevr.fys- teknikere, og håper på et godt samarbeid.