Høstmøte i NFKNF 2023, Bergen 1-2/11 2023.

Det blir også i år felles møte med Nevrofysiologisk Forening med enkelte parallelle sesjoner. For å få redusert kongressavgift må du melde deg på innen 1. oktober (ny utsatt frist).
nfkn logo

Norsk forening for klinisk nevrofysiologi og Nevrofysiologisk forening inviterer til høstmøte 1.-2. november i Bergen.

Merk at alle deltakere selv betaler kongressavgift og søker refusjon av eget foretak. Det er betydelig redusert kongressavgift fram til 1. september.

Hotellovernatting må bookes selv, men det er holdt av noen rom til deltagere på konferansen – når du booker rom må du da informere om at du skal delta på NFKNFs Høstmøte.

Program er gjengitt nedenfor. Programmet kan også lastes ned som egen Pdf-fil nederst på siden.

Meld deg på ved å klikke her

I forbindelse med Høstmøtet blir det også arrangert et kurs i ultralyddiagnostikk fredag 3. november i Bergen. Program og påmelding til dette er sendt ut til ledere ved landets KNF-lab'er på epost.

Program Dag 1

Program Dag 2