NSMB historiebok

Boken "Fra klinisk kjemi til medisinsk biokjemi - NSMBs historie fra 1984 til 2014" ble utgitt i 2014.
Redaksjonen med boken (fra venstre): Tor-Arne Hagve, Helle Borgstrøm Hager, Ludvig N. W. Daae. Foto Anders M. Hager

Boken har blir godt mottatt i fagmiljøet og har en fått fin anmeldelse i Tidskrift for Den Norske Legeforening. Styret i NSMB takker redaktørene og alle som har bidratt for en flott jobb!

Alle som var medlem av NSMB før juni 2014 skal nå ha fått utdelt boken, nye medlemer vil få utdelt boken ved anledning eller eventuelt tilsendt. Ta gjerne kontakt med styret dersom du er medlem og ikke har fått din utgave. Ikke-medlemmer inviteres også til å ta kontakt med styret for kjøpt av boken.