Bienvenue à Paris!

EBCOG 8-10. mars 2018, abstraktfrist 31.12.2017 - det lønner seg å sende inn!
2 Paris ebcog small

Hva kan vel være bedre enn våren i Paris? Det må da være dersom du i tillegg møter europeiske kolleger og få presentere DITT favoritt emne, det du brenner for? Palais de Congres er klargjort for å ta imot oss alle. Og innimellom fagsesjoner kan man flanere langs Seinen eller besøke et av de mange museene. Hva med en cafe au lait eller et glass vin rouge på en fortauscafe?

Programmet gjenspeiler bredden i faget gynekologi og obstetrikk så ALLE har noe å hente: Key-note lectures, Meet the experts, Hands-on sessions mmm.

Alle aksepterte innlegg blir som muntlig presentasjon, ingen trenger å lage/frakte/betale for postere! Og kongresspråk er Engelsk, du trenger ikke å børste støv av skolefransken.
Så finn frem det du presenterte på NGFs årsmøte eller gjør ferdig abstrakt for det prosjektet som er neeesten gjort opp, oversett til engelsk og send inn før nyttår (frist 31.12.17!).  Og når du nå allerede har laget engelsk abstrakt er det lett å gjenbruke til NFOG i Odense…

EBCOG 2020 skal avholdes i Bergen 14.-16.mai. (Det året blir det IKKE NFOG-kongress, den kommer 2021). Når vi nå begynner å planlegge hvem å invitere som foredragsholdere til Bergen 2020 blir de som faktisk bidrar nå i Paris spesielt interessante; hvem er gode til å presentere og hvilke tema tegner seg interessante fremover. Så vis deg fram i Paris, det kan bli nyttig på mange måter!

A bientot!

Jone Trovik