Webinar/generalforsamling 22.10.20

Kjære alle medlemmer!

Velkommen til digitalt årsmøte 22 oktober!

Norsk gynekologisk forening ønsker velkommen til digitalt årsmøte 22. oktober 2020 fra kl. 18.00 – 21.00. Årsmøtet består i år av et webinar (kl 18-20) og påfølgende generalforsamling (kl 20-21).

Du må registrere deg i lenke nedenfor før møtestart. Du vil etter registrering motta en personlig lenke på e-post som du bruker videre for å delta på møtet.
Registrering kan du gjøre når som helst i forkant av møtet slik at du er klar til å delta på møtet når det starter.

Du vil bli sluppet inn i møtet fra kl. 17.30. Logg deg gjerne inn tidlig så du får bekreftet at alt er ok.

Dersom du har problemer med å komme deg inn i møtet, så send en e-post til support@legeforeningen.no eller ta kontakt på telefon 41440311 og vi vil hjelpe deg. Under finner du informasjon om hvordan du bruker Zoom under årsmøtet.

Styret i Norsk Gynekologisk Forening