ESMO partnerskap

NOF styret har på vegne av alle dere har inngått en partnerskaps avtale med ESMO (European Society of Medical Oncology).

Denne avtalen er en nokså god deal siden den bare har fordeler for oss og dere som medlemmer og koster ingenting. De av dere som allerede er ESMO medlemmer vil innen kort tid få en e-post fra ESMO med beskjed om at medlemskaps kontingent er redusert fra 175 til 130 Euro per år.

Den samme reduserte prisen gjelder selvsagt for alle NOF-medlemmer som ønsker å melde seg inn i ESMO. Dessuten er søknadsprosessen for å bli medlem forenklet. ESMO medlemskap kommer med en rekke fordeler, som blant annet gratis tilgang til OncologyPRO som er en stor database med foredrag og presentasjoner fra ulike møter, retningslinjer og en lang rekke annen nyttig informasjon. De fleste ESMO organiserte kongresser har i dette pandemi året vært gratis for medlemmer og ved fysiske møter er det redusert påmeldingsavgift. For alle LiS finnes det fra før av muligheten til å bli ESMO medlem for kun 25 Euro per år.

Dere finner mer informasjon på esmo.org