Norsk radiologisk forening

Kurs & Møter

Møte om endovaskulær intervensjon ved akutt hjerneinfarkt

Velkommen til det 5. nasjonale møte om endovaskulær intervensjon ved akutt hjerneinfarkt! Tid: onsdag 14.04.20 kl 11.00-16.30. Digitalt på zoom
3. februar 2021
endovaskular intervensjon

Endelig kan vi igjen invitere til det 5. nasjonale møte om endovaskulær intervensjon ved akutt hjerneinfarkt.

Møtet arrangeres av Norsk hjerneslagforening og Norsk nevroradiologisk forening i samarbeid med Oslo universitetssykehus og Universitetet i Oslo og foregår i år digitalt onsdag 14. april kl 11-16.30 der bl.a. prof Jens Fiehler fra Hamburg holder foredrag og det blir oppdatering fra de ulike regionene.

Deltakelse er gratis og påmelding gjøres via denne lenken: Endovascular Intervention in Acute Ischemic Stroke. The 5th National Meeting. I forkant av møtet vil alle som har meldt seg på motta påloggingsinformasjon til møtet. Møtet blir også streamet på NSO sin Facebook-side.

Det blir oppdatering fra alle trombektomi-sentra og om aktuelle tema; trombektomi-registre, nye studier, kirurgisk trombektomi før Prof. Jens Fiehler fra Hamburg holder en oversiktsforelesning på slutten av møtet.

Spre gjerne invitasjonen videre til interesserte kolleger.