Møte om endovaskulær intervensjon ved akutt hjerneinfarkt

Velkommen til det 5. nasjonale møte om endovaskulær intervensjon ved akutt hjerneinfarkt! Tid: onsdag 14.04.20 kl 11.00-16.30. Digitalt på zoom
endovaskular intervensjon

Endelig kan vi igjen invitere til det 5. nasjonale møte om endovaskulær intervensjon ved akutt hjerneinfarkt.

Møtet arrangeres av Norsk hjerneslagforening og Norsk nevroradiologisk forening i samarbeid med Oslo universitetssykehus og Universitetet i Oslo og foregår i år digitalt onsdag 14. april kl 11-16.30 der bl.a. prof Jens Fiehler fra Hamburg holder foredrag og det blir oppdatering fra de ulike regionene.

Deltakelse er gratis og påmelding gjøres via denne lenken: Endovascular Intervention in Acute Ischemic Stroke. The 5th National Meeting. I forkant av møtet vil alle som har meldt seg på motta påloggingsinformasjon til møtet. Møtet blir også streamet på NSO sin Facebook-side.

Det blir oppdatering fra alle trombektomi-sentra og om aktuelle tema; trombektomi-registre, nye studier, kirurgisk trombektomi før Prof. Jens Fiehler fra Hamburg holder en oversiktsforelesning på slutten av møtet.

Spre gjerne invitasjonen videre til interesserte kolleger.