Påmelding til nevroradiologisk vårmøte i Trondheim 11-12. mai

Det er med stor glede vi sender ut programmet og åpner for påmelding til våmøtet som går av stabelen på Britannia hotell i Trondheim sentrum.

Ved hjelp av programkomiteen bestående av Geir Ringstad (Rikshospitalet) og Pål Kristiansen (Unilabs) har vi satt sammen et spennende faglig program med hovedfokus på nevroradiologiske problemstillinger i hverdagen som slagdiagnostikk, degenerativ rygg og nevroradiologiske vakt-kasuistikker. Vi har også foredrag om andre viktige temaer som agonal angiografi, samt presentasjon av pågående PhD-prosjekter i nevroradiologi fra PhD-studentene selv!

Nobelprisvinner May-Britt Moser har takket ja til å holde foredrag om deres forskning på torsdag ettermiddag, som helt sikkert vil være verdt å få med seg!

På torsdag kveld inviterer vi til felles 3-retters middag i Britannia fra kl. 1900. Vi har reservert rom på Britannia hotell til kr 1995 som man kan benytte seg av (obs! deltakere må selv betale rommet når de reiser).

Møtet vil være delvis finansiert av foreningen slik at vi kan holde en relativt lav påmeldingsavgift på 1000 kr, som inkluderer det faglige programmet, lunsj i Palmehaven på Britannia begge dager, samt middagen torsdags kveld.

Påmelding

Bindende påmelding gjøres på epost til erik.berntsen@stolav.no innen 15. mars, med følgende info :

Overnatting på Britannia : Ja eller Nei

Allergier: Ja eller Nei (og i så fall hvilke)

Innbetaling gjøres til NNF sin konto 5001.68.40561 samtidig som man melder seg på per epost. Husk å merke innbetalingen med navn!