Bli med Aust-Agder Legeforening i Pride-paraden

Aust-Agder Legeforening har egen parole under årets Pride-parade i Arendal - #HelseForAlle. Vi inviterer medlemmer, og andre som har lyst til å gå sammen med oss, til å bli med!
Helse for alle
Illustrasjonsfoto: Legeforeningen.

Paraden arrangeres i forbindelse med pridefestivalen «Arendal på skeiva», som er en del av FRI-Agder, og har som fokus å feire mangfold og å motarbeide diskriminering.

Ved å delta i paraden ønsker vi å vise at vi støtter at alle skal behandles med likeverd - uavhengig av legning, religion, kjønn, kjønnsuttrykk, hudfarge eller etnisitet. Vi ønsker et inkluderende helsevesen hvor det er plass til alle!

Oppmøte er på Munkehaugen scene kl. 13:30 den 10. september, avgang kl. 14:00. Nøyaktig plassering i paraden kommer senere. Paraden avsluttes på Kanalplassen med paradeshow.

Håper vi sees der!