Årsmøte Buskerud legeforening

Velkommen til årsmøte Buskerud legeforening fredag 6.5.22 kl.18 på Quality Hotel River Station i Drammen.
Quality hotel River Station fasade fra bakken. Foto: Quality hotel
Fasaden av Quality hotel river station. Foto: Quality hotel

Kjære medlem

Styret i Buskerud Legeforening har gleden av å invitere til årsmøte i Elvebyen Drammen, fredag den 6. mai kl. 18, 2022.

Møtet finner sted på Quality Hotel River Station, som ligger sentralt til like ved bybroen og jernbanestasjonen.

Etter årsmøtet får vi besøk av Ole Petter Hjelle, også kjent som «treningslegen», som vil holde sitt foredrag «Sterk hjerne med aktiv kropp», hvor han forteller om hvordan man kan trene seg til økt intelligens, hukommelse og kreativitet – samt om hvordan han bruker trening som et verktøy i pasientbehandlingen.

Som alltid vil årsmøtet avrundes med en velsmakende og alltid hyggelig festmiddag på hotellet, og det vil være mulig å overnatte for de som ønsker det.

Sett av kvelden til møte, godt kollegialt samvær med god middag og overnatting i hyggelig rammer. Få med deg kollegaer og kom! Vi kommer tilbake med info om program.

Møtet er bare åpent for medlemmer av Buskerud legeforening. Påmeldingsfrist 22.4.22.

Skjema for påmelding finner du under.

Hilsen

Styret Buskerud legeforening

Meld deg på årsmøte i Buskerud legeforening

Ønsker du å benytte tilbudet om overnatting?

Vil du delta på festmiddagen?