Innkalling til Årsmøte i BLF

Tid: 06.05.2022 kl 18:00. Sted: Quality Hotel River Station, Drammen. Aktuelle saker til årsmøtet må meldes til leder (leder@buskerudlegeforening.no) senest 2 uker før gjennomføring.

Kl 18.00
Årsmøte med fastsatte programposter:

1. Godkjenning av innkalling
  2. Valg av møteleder og referent samt protokollunderskriver
  3. Godkjenning av sakslisten
  4. Gjennomgang av årsmelding
    Denne legges også ut på BLF sine hjemmesider
  5. Regnskap 2021 med revisors beretning.
  6. Desisorrapport
  7. Budsjett for 2023
  8. Forslag til honorar til kurskomiteens medlemmer og møtehonorar til styremedlemmer koblet mot Grunnbeløpet.
  9. Fastsettelse av sted og tid for neste årsmøte
  10. Årets Buskerudlege

KL 19.30

Sosialt program

Etter årsmøtet får vi besøk av Ole Petter Hjelle, også kjent som «treningslegen», som vil holde sitt foredrag «Sterk hjerne med aktiv kropp», hvor han forteller om hvordan man kan trene seg til økt intelligens, hukommelse og kreativitet – samt om hvordan han bruker trening som et verktøy i pasientbehandlingen.

Kl 21.

Midddag

Som alltid vil årsmøtet avrundes med en velsmakende og alltid hyggelig festmiddag på hotellet, og det vil være mulig å overnatte for de som ønsker det.

20.04.22

Med hilsen styret i BLF