Hedmarksseminaret 2020

Hedmark legeforening inviterer alle medlemmer til Hedmarksseminaret for fjerde gang! Møt kolleger og få faglig påfyll i Trysil 16.-17. oktober på Radisson Blu Hotell.
DSCF4624

Årets program har like høy standard som tidligere. Det er erfarne foredragsholdere og profesjonelle underholdere.

Hedmark legeforening dekker middag, dagpakke og kursavgift for medlemmene. Overnatting og reise betales selv (og dekkes delvis av fond)

For deltakere som ikke er medlemmer i Hedmark legeforening er kursavgiften kr 1 000 + obligatorisk dagpakke kr 595 + festmiddag kr 600.

Det er plass til 50 deltagere, fortløpende påmelding - ikke nøl! Se skjema nedenfor.

Fristen for påmelding er 20. september 2020. Dersom det ikke avbestilles innen 1. oktober blir den påmeldte fakturert for utgiftene til overnatting og middag. Avbestilling sendes til jonassen_mari@hotmail.com.

Seminaret er godkjent for alle spesialiteter og er godkjent for 6 valgfrie poeng.

Vil du være med på Hedmarksseminaret 2020?