Hordaland legeforening

Lokalforening

AVLYST og utsatt - Pensjonsmøte 25.mars 2020

Hordaland legeforening må dessverre avlyse det planlagte pensjonsmøte den 25. mars for våre medlemmer! Dette er grunnet det pågående Koronaviruset, og som et ledd i smitteverntiltak mot dette.

Vi utsetter derfor arrangementet til høsten og vil finne en ny dato for pensjonsmøtet. Informasjon om dette vil bli sendt dere på et senere tidspunkt.

Viser også til Legeforeningen sin informasjon:
11. februar 2020
Illustrasjon pensjon og sparing

Hordaland legeforening ønsker våre medlemmer hjertelig velkommen til tapas og kveldstreff om pensjon i samarbeid med Danske bank og Storebrand.

Tid og sted: onsdag 25.mars 2020 kl 17.00 på Scandic Ørnen hotell i Bergen. (påmelding)

"Nordmenn som nærmer seg pensjonsalderen aner ikke hvor mye penger de trenger som pensjonister. De sparer heller ikke til alderdommen!"

Godt over halvparten, 59%, av nordmenn mellom 45 og 60 har ikke undersøkt om, og hvor mye de bør spare til pensjonstilværelsen. Det viser en fersk undersøkelse utført av Kantar TNS for det nye forskningsinstituttet Norce. (E24.no)

Vi har samlet alle aktører; SOP, Storebrand, Danske bank og KLP slik at du best mulig kan ta de gode valgene enten du er ansatt ved høyskole, universitet, helsevirksomhet i regi av stat eller kommune, er helt eller delt privatpraktiserende, som avtalespesialist, allmennpraktiserende eller ansatt i annen virksomhet med eller uten offetlig avtale.

Påmelding på epost: hordalandlf@gmail.com
Se program under her.