Årsmøte og kurs 2016

Møre og Romsdal legeforening avholder årsmøte torsdag 1. september 2016 kl. 17 på Scandic Parken i Ålesund. I forbindelse med årsmøtet vil det arrangeres et kurs i normaltariffen og et kurs i klinisk psykofarmakologi.
scandic-parken-facade-view-3

Årsmøtet

Møre og Romsdal legeforening innkaller til årsmøte torsdag 1. september 2016 kl. 17 på Scandic Parken i Ålesund.

I tillegg til behandling av ordinære årsmøtesaker blir det en innledning til ordskifte etterpå:

• Espen Remme, Adm. dir. Helse Møre og Romsdal HF: Helse Møre og Romsdal – utviklingsplan og SNR – kvar går vegen?

Årsmøtemiddag

Etter årsmøtet inviterer vi til årsmøtemiddag. Denne er gratis for alle medlemmer av Møre og Romsdal legeforening.

Det arrangeres to kurs i forbindelse med årsmøtet. Les mer om kursene:

Vi ønsker å gjøre det attraktivt å delta på begge kursdager. Vi tilbyr derfor deltakelse på begge kursene til prisen av et to-dagers kurs. Man får med andre ord den andre kursdagen for bare 700 kroner.

Normaltariffen, regnskap og skatt (kursavgift) 2300 kroner
Klinisk psykofarmakologi – for bruk i klinisk praksis (kursavgift) 2300 kroner
Begge dager (kursavgift) 3000 kroner
Obligatorisk dagpakke kurs 590 kroner per dag
Årsmøtemiddag Gratis for medlemmer
Overnatting 1000 kroner per døgn, inkl. frokost

Overnatting

Overnatting bestilles av hver enkelt direkte hos hotellet:

For å få den rabatterte prisen oppgis referansenummer 514964.