Årsmøtehelg 2018 i Geiranger

Møre og Romsdal legeforening inviterer for sjette gang til årsmøtehelg på hotell Union i Geiranger. De forrige samlingene har vært svært vellykket, og vi håper på ei god samling denne gangen også.Påmeldingsfrist: 20. august 2018.
Årsmøtekurs MRLF 2018.JPG

Tid: 7.-8. september 2018
Sted: Union Hotell, Geiranger

Årsmøtehelga inneholder følgende:

• Kurs om klagesaker og media
  • Utflukt til Skageflå
  • Årsmøte og årsmøtemiddag

Kurs i klagesaker og media

• Start: Fredag 7. september kl. 16.00
  • Slutt: Lørdag 8. september kl. 11.15
Godkjenning:
Kurset er godkjent med 8 timer som valgfritt kurs i samtlige spesialiteter.
Mer informasjon om kurset og kursprogram finner du som vedlegg på høyre side på denne siden.

Utflukt til Skageflå

Båten går fra Geiranger kai lørdag 8. september kl. 11.30 og tar oss med til strandhugg under Skageflå.
Turen opp til Skageflå begynner på havnivå opp til 250 meter over havet. Dette bruker vi ca. 45 minutter på. En kan velge om man vil gå ned og ta båten tilbake til Geiranger eller om man vil gå tilbake. Det er en veldig flott tur over fjellet forbi Homlongseter og tilbake til Homlong. Denne turen er fire kilometer lenger og går til dels i bratt terreng og med enkelte luftige innslag, men på god og trygg sti. Man må beregne to-tre timer ekstra videre fra Skageflå til Homlong. Flott tur, men er en fordel å være litt turtrent. Har med kjentfolk som følge.

Utstyr: Høvelig påkledning til vær og vind. Gode tursko/fjellstøvler.

Årsmøte og årsmøtemiddag

Lørdag 8. september kl. 17.00 holdes årsmøte i Møre og Romsdal legeforening. Her behandles ordinære årsmøtesaker.

Saksliste og årsmelding finner du som vedlegg på høyre side på denne siden.

Etter årsmøtet, ca. kl. 19.30, inviterer vi alle medlemmer til festmiddag.

Økonomi

Utflukt til Skageflå og festmiddag dekkes av Møre og Romsdal legeforening for medlemmer. Det er kursavgift for kurs i klagersaker og media på 2500 kroner. Dette vil det bli sendt ut faktura for.

Rombestilling skjer sammen med påmelding i skjemaet under. Oppgjør skjer direkte med hotellet ved utsjekk.

Vi har fått følgende priser fra hotellet for dobbeltrom:

• Fredag-lørdag: Kr. 1440,- pr. person, inkl. middag og frokost
  • Lørdag-søndag: Kr. 1900,- pr. person, inkl. frokost
  • Enkeltromstillegg: Kr. 300,-

Alle spørsmål som gjelder rombestilling rettes til hotellet.

Påmeldingsfrist: 20. august!

Link til påmeldingsskjema: