Høstseminar 18.-19. november 2016

I år er høstseminaret lagt til Pellestova. Håper det er mange som har lyst til å ta turen til fjells. Vi starter fredagskvelden med kaffe, kulturelt innslag og apertiff før vi koser oss med god mat. Lørdagens program kan du lese mer om under. Og til slutt blir det kanskje tid og føre for en skitur før hjemreise ?
th-2

På Pellestova er det både hotellrom og leiligheter. Fint om du skriver noe i feltet "ønsker dele leilighet med" i påmeldingen når det gjelder valg av boform.

Som tidligere år er seminaret inkludert opphold og mat er gratis for tillitsvalgte i OLF og deres ledsagere, d.v.s. styret, kurskomite og støttekollegaer.

Det koster kr 500,-  for medlemmer i foreningen og kr 750,- for ledsagere som ikke er medlemmer i OLF inkludert opphold og mat.

Bindende påmelding med frist fredag 4. november. Ved manglende oppmøte må egenandel betales.

Dersom man kun ønsker å delta på lørdagens seminar lar det seg gjøre uten kostnad. Men send påmelding slik at vi får varslet Pellestova om rett antall til lunch.

Program for Pellestova 18. – 19. november

Fredag 18. november

18.00     Velkommen, kaffe/rundstk.

18.30  Kulturelt innslag

19.30     Aperitiff

20.00       Middag

Lørdag 19. november

07.30 - 09.00 Frokost

09.00 – 09.30  Fremtidig sykehusstruktur ved sykehuset innlandet.

09.30 – 09. 45  Hva er planen videre for behandling av fremtidig sykehusvalg.

Det vil i januar bli sendt ut Quest Back (elektronisk spørreundersøkelse) basert på dette som vil gi et grunnlag for styrets utarbeidelse av høringsuttalelse.

10.0   – 10.15   Kaffe

10.15 – 12.30 Klassedelt legesamfunn/helsesamfunn?  Helseforsikring og screeningprogrammer. Generer mer arbeidet for det offentlige? Kommer Pasienter i pakkeforløp tidligere? Gjør dette noe med helsekøen ?

Paneldebatt, innlegg først av paneldeltagere og så diskusjon

12.30 – 13.30 Lunsj