Høstmøte Østfold Legeforening 28.nov-17 kl 18.00

Velkommen til medlemsmøte for alle leger i Østfold. Dette er en årlig sammenkomst uten forpliktelser. Vi nettverksbygger, treffer nye og gamle, eldre og unge kollega som jobber i Østfold og deler erfaringer, opplevelser og hverdag i en god atmosfære.
Sted: Litteraturhuset i Fredrikstad
litteraturhus_3

I år får vi besøk fra Legeforeningens President, Marit Hermansen. Det er post-valgum og vi er spent på helsetiden som kommer - ypperlig mulighet for medlemmene av Østfold Legeforening å høre presidentens tanker om legeforeningens rolle, utfordringer og planer for fremtiden.

Etter foredrag med spørsmål samles vi til middag.

Møtet er åpent for alle, men siden foreningen spanderer middag, trenger vi en bindende tilbakemelding på hvem som vil spise godt. Påmelding til middag sendes oelf@online.no. (De aller fleste bruker jo å kombinere samling med middag, men en opsjon)

Håper flest mulig kommer og spre gjerne til kollega!!!!

Vel møtt!

Styret Østfold Legeforening