Høstmøtet Østfold Legeforening 13.november 2018

Velkommen til Høstmøte på Mysen! Her følger informasjon om tid/sted/innhold samt påmeldingsinformasjon.
COLOURBOX3884327

Kjære kollega

Da var igjen høsten her (eller sensommeren som kanskje mange av oss egentlig ønsker kalle det). De fleste er vel tilbake i relativt normal drift etter feriens mange forlystelser - faget kaller og arbeidstiden kan kanskje nærme seg normal igjen.

På denne tiden begynner igjen kalenderen å fylle seg, så vi ønsker herved å invitere til

Høstmøtet i Østfold Legeforening 13.november 2018

• TemaFastlegekrisen og samspillet med spesialisthelsetjenesten - "når krybben er tom..."

• StedScandic Hotel Brennemoen, Mysen (hotellet åpner for drift sep-18!)

• Tid: Kl 19.00 den 13.11.18

• Foredragsholdere:  Tom Ole Øren, Leder Allmennlegeforeningen ++ (fortsatt under bearbeiding)

Det blir 2 retters hyggelig og god middag etter møtet.

Påmelding; oelf@online.no - påmeldingen er bindende.

Vi er avhengige av å få riktig antall til middag gr reservasjon - påmeldingsfrist  01.10.18.

Frafall uten spesifikk grunn blir fakturert (vi vil ikke bruke medlemspengene på uteblitt påmeldt deltagelse og ber om forståelse for det)

Vel møtt!

Styret Østfold Legeforening