Østfoldlegen 2018

Kjære venner og kollega
Ønsker du hedre en kollega?
På Årsmøtet i 2017 ble Ivar Udnæs kåret til historiens første Østfoldlege. Utmerkelsen er årlig. Æresbetegnelsen betyr at vi setter ekstra pris på vedkommendes innsats for kollegiet og medisinerfaget i Østfold.
COLOURBOX14940507

Prisen for 2018 overrekkes på Årsmøteseminaret 14. april 2018 og styret ønsker forslag til KANDIDATER!

Retningslinjer for æresbevisning til "Østfoldlegen":
1.Mottakeren må være medlem av Den norske legeforening.
2.Mottakeren må ha utmerket seg som tillitsvalgt og/eller gjennom sin faglige virksomhet ha synliggjort legene og legerollen på en positiv måte.
3.Nåværende medlemmer av Østfold legeforenings styre er ikke aktuelle.
4.Mottakeren bør ha et spesielt ”Østfoldfokus” med hensyn til sitt virke, og være kjent ut over en indre krets.

Jeg oppfordrer til forslag på aktuelle kandidater. Dere sender legens navn med arbeidsplass og begrunnelse til e-post: leder@ostfold.legeforeningen.no

Mvh

Styret Østfold Legeforening