Årsmøteseminar 2020 - AVLYST pga Pandemi

For 7. gang arrangerer Østfold legeforening årsmøteseminar, også denne gangen på Støtvig hotell. Vi starter lørdag 18. april kl. 10.30 med årsmøte. Årsmøtepapirer med årsmelding vil bli til sendt på e-post til påmeldte. «Østfoldlegen 2020» vil bli utnevnt på årsmøtet.

Forslag til «Østfoldlegen 2020» kan meldes inn på ostfold.legeforening@gmail.com innen 15.03.20

Kl. 12.30 blir det lunsj i flotte omgivelser. Årsmøtet er gratis for alle som ønsker å delta, vi trenger imidlertid påmelding for å ha lunsj til alle.

Kl. 14.00 starter årsmøteseminar med følgende tema:

Offentlig + Privat = sant?

«Hvordan sees de private spesialister inn i jobben med å behandle pasienter i fremtiden»

Her har vi hentet inn innleder fra det offentlige og private, navn på innledere vil informeres på et senere tidspunkt.

Etter en forfriskende debatt er det lagt inn en pause som kan benyttes til avslapning og hygge i hotellets fine omgivelser.

Kl. 20.00 Samles vi til en tre retters middag.

Søndag formiddag starter vi med en god frokost.

Kl. 09.30 er det et kulturelt innslag.

Kl. 10.00 «Hva gjør legejobben med deg» v/ Elin Østrem

kl. 11.00 samles de ulike yrkesgruppene for et «Status Quo»

Kl. 12.30 avslutning og oppsummering av helgen.

Praktisk informasjon

·       Det er booket 50 rom på hotellet, så prinsippet førstemann til mølla gjelder.

·       Påmelding kan KUN skje til ostfold.legeforening@gmail.com innen 15.03.20 med navn, arbeidssted og spesialitet/utdanning. Du vil motta e-post med betalings informasjon, mottatt innbetaling er bekreftelse på plass på årsmøtet.

·       Vi forsøker å få seminaret tellende 6 timer (men er ikke godkjent ennå)

Påmeldingsavgift:

·       Egenandel for ikke spesialist kr. 750,-

·       Egenandel for spesialist kr. 1000,-

Styret ser frem til inspirerende og hyggelig årsmøtehelg med kolleger fra hele fylket.

Velkommen!

Karoline Lund