Vårmøtet 2020-AVLYST pga Pandemi

Velkommen til det 16. vårmøte – 13. og 14. mars 2020!Vårmøte er en viktig arena der fastleger, kommuneleger, sykehusleger og avtalespesialister møtes.Det er fokus på felles kunnskap, samhandling, koordinering og nyheter. Det blir både faglige foredrag og praktiske stasjoner.
Bilde av Quality Hotell Sarpsborg
Quality Hotell Sarpsborg

Vi har mange spennende temaer og foredragsholdere på vårmøte 2020. (med forbehold om endringer). Blant foreleserne kan vi nevne professor Bjarne Hansen fra Haukeland universitetssjukehus. Han skal snakke om metoden han har utviklet sammen med Gerd Kvale, Bergen 4-day Treatment (B4DT) - en effektiv behandling av angstlidelser. Motiverende intervju settes på dagsorden, og vil også inngå som en del av workshop'ene på lørdagen. Det vil være medarbeidere fra sykehuset, fastleger og eksterne institusjoner som vil stå for programmet. Meld deg på i dag – vi håper på å se deg 🙂Praktisk informasjon:– Gjennomføres på Quality Hotel Sarpsborg– Påmeldingsfrist 24. februar 2020

Program og påmelding via denne linken; https://fastlegeportalen.no/events/varmote-2020/