Forslag til kandidater for Rogaland legeforenings ærespris 2024 ønskes

Alle medlemmer inviteres herved til å sende inn forslag til kandidater for ærespris 2024, med skriftlige begrunnelser, innen senest 9.4.2024, til post@rogalandlegeforening.no.

Styret Rlf skal deretter beslutte ut ifra innkomne forslag.
Utdeling av æresprisen vil bli på Årsmøte for Rogaland legeforening, i Stavanger Konserthus, fredag 7. juni 2024.
Ærespris 2023
Æresprisvinner 2023 Ivar Halvorsen, og leder Peter Christersson, foto: Rlf. Kari Ersland fikk prisen i 2022, og Hans Petter Torvik i 2021

Styret for Rogaland legeforening vedtok på styremøte 19.4.21:
Styret ønsker å kunne gi en pris til et medlem av Rlf utfra skriftlig begrunnelse, enten for lang og tro tjeneste innen tillitsvalgtarbeid i foreningen som har kommet mange medlemmer i foreningen til nytte, og/eller for utførelse av arbeid av særlig grad. Det er viktig for styret at denne prisen også kan tildeles yngre medlemmer.