Juletrefest/- forestilling Kvakk!?! 25.11.23 kl. 15.00 - UTSOLGT

KVAKK!?! en musikal for hele familien.
Rogaland legeforening inviterer til subsidiert juletrefest/-forestilling for medlemmer lørdag 25. november 2023 kl. 15.00 på Rogaland Teater.
Rogaland Teater

Vi har igjen leid en hel forestilling av barne- og ungdomsteaterets forestilling. Ta med barn, stebarn, nevøer og nieser. Dette blir gøy!

Medlemmer i Rogaland legeforening kan kjøpe billetter til spesialpris kr 115,- for voksne og kr. 115,- for barn. Anbefales fra 3 år.
Enkel bevertning er inkludert.
På grunn av bevertning er det viktig å bruke voksenpris og barnepris, så vi vet hvor mange voksne og barn som kommer. HAR DU DRAMAKORT? Da bruker du kortet på vanlig måte. Ordinær billettpris er  kr. 300,- og 200,-.

Trykk her for å kjøpe billetter: KVAKK1?!

PS: Finner ikke billetten min sier du? Logg inn på rogaland-teater.no så finner du billettene under «ordrer».

Du kan lese mer om KVAKK!?! her

Se også informasjon i vedlegg under.