Rogaland legeforening

Lokalforening

Preikestolkurs: Emnekurs i oppmerksomt nærvær 6.-7.9.2019

Det blir Emnekurs i oppmerksomt nærvær 6.-7.9.2019 i vakre omgivelser på Preikestolen fjellstue. Kurset er nå fullt og vi har venteliste.
10. februar 2018
Preikestolen fjellstue.PNG

Se program øverst til høyre.
Kurset er godkjent med 15 timer som emnekurs/klinisk emnekurs i oppmerksomt nærvær til videre- og etterutdanningen i spesialiteten allmennmedisin.

Det vil bli lagt opp til fottur til Preikestolen første kursdag og det er nødvendig med klær etter været og godt fottøy.

Påmelding til kurset mottas etter «førstemann til mølla»-prinsippet og effektueres ved betaling innen betalingsfristen.
Det er mulighet for busstransport/offentlig rutebuss tur/retur Tau ferjekai -  Preikestolen fjellstue. Tau ferjekai kan nås med bl.a. ferje fra Bekhuskaien i Stavanger eller hurtigbåt  fra Stavanger båtterminal.

Tid: 6-7.9.2019
Sted: Preikestolen fjellstue
Pris: kr. 3.500,- i kursavgift for leger (dobbel kursavgift for annen yrkesgruppe enn leger) + konferansepakke:  kr. 2.550,- for kost og overnatting pr. pers. i enkeltrom/ kr. 2.250,- for kost og overnatting pr. pers. i dobbeltrom. Ledsagerpakker: kr. 2.010,-. (Ved eventuell avmelding etter 30 dager før kursstart blir ingenting refundert.)
Antall deltakere: 30
Påmelding: innen 15.5.19 i skjema nedenfor