Årsmøte 11. juni 2021

Rogaland legeforening inviterer til digitalt årsmøte med valg, via Zoom, fredag 11.6.2021 kl. 18.00.

For å være med må du melde deg på, innen onsdag 9.6.21.

Etter registrering vil du motta en personlig lenke på e-post som du bruker videre for å delta på årsmøtet. Vi slipper deg inn i møtet fra kl. 17.45 slik at du kan teste om alt det tekniske er i orden.

Dersom du har problemer med å komme deg inn i møtet, så kan du sende en e-post til support@legeforeningen.no eller ta kontakt på telefon 41440311 og du vil få hjelp.

Under finnes kort informasjon om hvordan man kan bruke Zoom under møtet. Du kan eventuelt også se på zoom sin egen beskrivelse av å bli med i møter her

Dersom du vil teste å logge deg på Zoom i forkant av møtet, kan du bruke denne lenken: Join a Test Meeting - Zoom . Om du sitter på et sykehus eller lignende som har blokkert for Zoom, kan du delta via telefon eller eventuelt ta med privat PC/Ipad/Mac og koble til gjestenettverk.