Stilling ledig: Organisasjonssekretær

Sør-Trøndelag legeforening utlyser stilling som organisasjonssekretær. Fast ansettelse i 100 prosent stilling.

Sør-Trøndelag legeforening har over 2000 medlemmer og skal ivareta medlemmenes interesser lokalt. Foreningen samarbeider tett med Den norske legeforening. Foreningen arrangerer kurs, seminarer/møter, årlige konferanser og sosiale tilstelninger.

Vår organisasjonssekretær skal over i en ny stilling og vi søker en etterfølger som har noe erfaring fra tilsvarende virksomhet. Stillingen innebærer spennende og varierte arbeidsoppgaver. Den gir mulighet for å bli kjent med en engasjert yrkesgruppe.

Organisasjonssekretæren vil få oppgaver knyttet til planlegging, gjennomføring og oppfølging av foreningens aktiviteter. Du må kunne arbeide selvstendig og i team. Vi forventer at du behersker vanlige dataverktøy, har noe erfaring med fakturabehandling og enkelt regnskapsarbeid.

Sør-Trøndelag legeforening har avtale med både Nord- Trøndelag legeforening, Møre og Romsdal legeforening og Legeforeningens regionutvalg i Midt-Norge om noe sekretariatstøtte. Noe reisevirksomhet må påregnes.

Sør-Trøndelag legeforening kan tilby lønn etter avtale. Pensjonsordning i DNB.

Søknad med CV, attester og relevant dokumentasjon sendes til:

Sør-Trøndelag legeforening
MTFS
7489 TRONDHEIM

For mer informasjon, ta kontakt med:

• Lindy Jarosch-von Schweder (leder): 959 06 018
  • Bjørn Buan (nestleder): 905 62 814