Stakkars liten, syk og sliten – Velkommen til spennende nyttårs-café!

ARRANGEMENTET ER FULLTEGNET!!!

Sør-Trøndelag legeforening inviterer til nyttårs-café onsdag den 15. januar kl. 19.30 på Kulturtorget på Trondheim Folkebibliotek (inngang fra Kongens gate).
Syk og sliten grønn figur. Illustrasjon: Colourbox.com

Tema for kvelden: Stakkars liten, syk og sliten – sykeliggjør vi en hel generasjon unge mennesker?

I sin nye kritikerroste roman «Full spredning», beskriver forfatter Nina Lykke livet sett fra et legekontor.
Her møter vi pasienter som er slitne, stressa og som etterlyser piller, kurer, MR-undersøkelser og diagnoser på det som de fleste vil mene er helt vanlige hverdagsproblemer. Mange er selvpåførte, og mye kan også kalles luksusproblemer.

Vi har vært så heldige å få med oss både Nina Lykke og Tone Sofie Aglen til medlemsmøtet vårt og i tillegg har vi med oss Svein Kristian Øverland, spesialist innen barne- og ungdomspsykologi og rettspsykologi.

Vi ønsker hjertelig velkommen!