Høstcafé - bokbad med Kjetil Karlsen og Christer Mjåset

Vi inviterer til høstens første bokbad!

Tid/Sted: 4. november kl. 19.00 på Kulturtorget, Trondheim Folkebibliotek.
Bibliotek

Kjetil Karlsen er anestesilege og forfatter, kommer fra Trondheim og er aktuell med boka:
"Jenta som ikke kunne fly".

Sigurd sin jødiske venn blir brått borte, en gammel mann stjeler en buss. En jente bærer på en hemmelighet og en lege må legge en covid 19 pasient i respirator. Og hva gjør man med en nabo som aldri er stille på natta?

"Jenta som ikke kunne fly" er en novellesamling som spenner over tid og rom. Historiene flettes inn i hverandre, og når siste ord er lest har det gått over hundre år. Novellene fanger de forskjellige tidsbildene, de umerkelige endringene i språk, holdninger og moral som over tid forandrer oss og samfunnet.

Kjetil bokbades av Christer Mjåset som er viseadministrerende direktør i Helseplattformen, lege, forfatter, tidligere leder i Yngre legers forening og tidligere visepresident i legeforeningen.

Arrangementet er kun for medlemmer i legeforeningen.
Her er det først til mølla, det er kun 50 plasser grunnet smittevernhensyn.

Vel møtt!

Påmelding til bokbad 4/11