Velkommen til helsepolitisk debatt 8. september 2021

I anledning valget så vil Sør-Trøndelag legeforening invitere sine medlemmer til Helsepolitisk debatt!
Far med barn

Vi er nå inne i et valgår. Koronaviruset omgir oss fortsatt på alle kanter. Pandemien har for alvor vist hvor avhengig vi er av en sterk og robust helsetjeneste. Hvis det offentlige skal sørge for hjelp og trygghet til alle også i fremtiden, må politikerne bevilge mer til helsesektoren i årene som kommer. Tiden er inne for å sette helse og trygghet først #HelseFørst.

Tid/Sted: Amifet i Sparebank1s lokaler onsdag 8. september kl. 18.00-21.00
(inngang fra Søndre gate)

NB! Arrangementet er flyttet fra Litteraturhuset til Sparebank1 for å få plass til flest mulig medlemmer!

Andre aktuelle tema; psykisk helse, helseforetaksmodellen, fastlegeordningen, trygghet for alle; dersom vi skal stå godt rustet til å møte neste krise, må Norge bli mer selvforsynte med både medisiner og vaksiner.
God beredskap koster, men dårlig beredskap koster mer!

Debattdeltagere: Ingvild Kjerkol (Ap), Mari Holm Lønseth (Høyre), Lill Harriet Sandaune (FrP), Jon Gunnes (Venstre), Lars Haltbrekken (SV), Geir Arild Espnes (Sp), Hege Bae Nyholt (Rødt), Svein Otto Nilsen (Pensjonistpartiet), Øyvind Håbrekke (Krf) og Ola Lund-Renolen (Miljøpartiet De Grønne)

Vel møtt til en spennende debatt og godt valg!

Påmelding