2020

Velkommen til årsmøte i Sør-Trøndelag legeforening torsdag 15. oktober kl. 18.00 som i år i hovedsak vil avholdes digitalt på Zoom.

Vi får digitalt besøk av president Marit Hermansen og håper mange av dere vil delta!

Innloggingsinformasjon og link til årsmøtet vil bli sendt dere i uke 40 sammen med årsmøtepapirene.

I etterkant av årsmøtet inviterer vi til et "Trøndersk skråblikk på Korona" på Royal Garden kl. 19.00

Vi har vært så heldige å få med oss Helge Garåsen, helse- og velferdsdirektør i Trondheim Kommune, Eli Sagvik, smittevernoverlege, Tom Christian Martinsen, viseadministrerende direktør St. Olavs hospital og Tone Sofie Aglen, trønder-journalist i VG.
Til å lede dialogen kommer Harry Tiller, kommunikasjonssjef i Trondheim kommune.

Dialogmøtet blir streamet på vår facebookside via Zoom, men det er mulig for noen å delta fysisk.
Vi har satt et tak på 50 medlemmer totalt, med 1 meters avstand og god smittevern-hygiene!

Vi håper at noen av dere vil komme! Vi vil tilby munnbind for de av dere som ønsker det.
Det blir lett servering i etterkant.

Vel møtt!

Mvh, Lindy Jarosch-von Schweder