Bilde av Britannia Hotell

Sør-Trøndelag legeforening inviterer til 180-års JUBILEUMSFEST med årsmøte og dans.

TID/STED: 6. mai 2023 på Britannia Hotell

Vi spanderer aperitif og 3-retters middag i Britannia Hall.

Program for kvelden:

18.00   Aperitif til underholdning av Feetwarmers
18.30   Food for thought:
Eventyrlige fortellinger fra kolleger med erfaring fra humanitær medisinsk innsats, hvordan kan vi bidra?

Brynjulf Ystgaard (Kirurg, mangeårig innsats med Røde Kors og Capa Care) og Tone Shetelig Løvvik (Gynekolog, NorEMT-innsats under COVID i Bergamo og i flyktningeleire på Lesvos)

19.00   Årsmøte, bli litt kjent med lokalforeningen din. Utdeling av priser
20.00   Hilsen fra Legeforeningens «nye» president, Anne-Karin Rime
20.30   3-retters Festmiddag

Dans til Boogie Nights Band

Boogie Nights Band som spiller Disco, soul og funkmusikk med hits fra 70- og 80tallet.

Låter fra bl.a. Abba, Village People, Michael Jackson, Bruno Mars, Boney M, Chic mm. Boogie Nights leverer låtene du bare MÅ danse til!

Dette blir en magisk kveld med trivelige, feststemte kolleger, spenstig musikk, dagsaktuelle fortellinger fra dyktige, engasjerte kolleger, god mat og drikke.

Vi satser på 200 påmeldte, mange er allerede påmeldt, førstemann til mølla!

Hjertelig velkommen skal dere være!