Båttur med Telemark legeforening 20.06.2023

Telemark legeforening inviterer medlemmer til charter med M/S Henrik Ibsen tirsdag 20. juni kl 19-22.
Bilde av M/S Henrik Ibsen

Avreise fra Hjellebrygga, Skien kl 1900, retur ca kl 22 (kom helst 15 min før pga parkering)

Turen går fra Hjellebrygga, opp Skienselva, sluses opp Løveid sluser, rundt på Nordsjø og tilbake. Vi vil oppleve levende kulturminner som er over hundre år, gamle sluser og vakkert landskap.

M/S Henrik Ibsen ble restaurert i 2010 og "fremstår som Telemarkskanalens største veteranskip som et unikt luksuriøst cruiseskip anno 1910 med plysj, mahogni, messing og krystall".

TLF inviterer medlemmer dette året og TLF dekker båtturen og koldtbord fra Telemark.

Den enkelte betaler kun drikke selv. Kortautomat og kontanter.

Personlig påmelding med fullt navn og tlf-nr på medlem er bindende og sendes til Telemarklegeforening@gmail.com. (ikke send svar på denne eposten). Hvis påmeldte allikevel ikke kan delta så gi beskjed snarest fordi mange ønsker å være med og står på venteliste. Da vi ser fra tidligere at enkelte påmeldte ikke har møtt og andre ikke har fått plass grunnet fulltegnet båt ser vi oss nødt til å belaste de som er påmeldt 15.6 og ikke møter med kr 475,-

Påmelding snarest og innen 4. juni. Max antall er 90 og førstemann til mølla gjelder.

Alle må melde seg på til Telemarklegeforening@gmail.com. Dere er ikke påmeldt før dere har mottatt bekreftelse på epost. Det kan bli venteliste.

Velkommen!

Styret TLF