Hils på Anita Schumacher på medlemsmøte 27.11.2018

Nyheten var like overraskende som den var gledelig; UNNs nye direktør heter Anita Schumacher.
1811_AnitaSchum_0592-400

Hun har en fantastisk spennende jobb foran seg! Det er garantert at tusenvis av ansatte i landsdelens viktigste samfunnsinstitusjon gleder seg til å se fremover under ny ledelse og nye takter. Selv om hun har stor ledererfaring i sykehus over mange år, er hun et uskrevet blad for de fleste av oss. Det er egentlig en bra ting å starte med blanke ark.

Medlemmene i Troms legeforening får hilse på nydirektøren tirsdag 27.11.18 kl 19:00 da hun kommer til Panoramasalen på Scandic Ishavshotell, slik at vi kan bli litt kjent og få anledning til utveksle innspill, råd og erfaringer. Vi sørger for litt førjulsstemning med gløgg og kaker! Sett av datoen!

Alle leger - i og utenfor sykehuset - ønskes velkommen.
Hilsen Troms legeforening

Påmelding til troms.legeforening@gmail.com