Velkommen til tredje "høstmøte" i regi av fagnettverket «Infeksjoner i Nord».

Dato: Fredag 18. mars 2022
Sted: Scandic Ishavshotel i Tromsø
Dato: Kl 10.00
Påmelding: Innen 6. mars

Du leser riktig! Høstmøte på våren! Grunnet pandemien ble det ikke holdt noen møter i 2020 og møtet som skulle avholdes 12. november 2021 måtte flyttes. Vi håper det er mange som er giret på faglig og sosialt påfyll etter to år preget av covid, lock-down, TISK og nå omikron!

Vi er 5 spesialister i mikrobiologi og infeksjonsmedisin både i Tromsø og Bodø som i 2018 dannet fagnettverket «Infeksjoner i Nord». Planen er å holde ett årlig høstmøte for de med interesse for infeksjonssykdommer i Nord-Norge, primært leger men også annet helsepersonell. Samlingen er uten legemiddelindustrien og er tenkt å erstatte tidligere Infeksjonsforum Nord-Norge.

Det er satt sammen et spennende program! "Høstmøtet" har tema "Covid-pandemien – hva har vi lært? Nye nasjonale retningslinjer for bruk av antibiotika og fremtidens behandling."

Møtet avsluttes med spennende Parasittologisk dessert".
• Møtet finner sted fredag 18. mars på Scandic Ishavshotel i Tromsø og starter kl 10.00. Registrering fra kl 09.30.
• Møtet er godkjent fra legeforeningen med 7 timer i et utvalg av spesialiteter – se program.
• For de som ønsker delta på en hyggelig middag, blir dette kvelden før møtet.
• Kurset ligger også i kurskatalogen fra legeforeningen med kursnr. 34825.
• Påmeldingsfrist 6. mars.

Fagnettverket "Infeksjoner i Nord" består av:
Sandra Åsheim (leder) mikrobiologi Bodø
Hans Erling Simonsen infeksjon Bodø
Tore Lier mikrobiologi Tromsø
Dag Seeger Halvorsen infeksjon Tromsø
Vegard Skogen infeksjon Tromsø

Programmet er utarbeidet av medlemmene i fagnettverket.
For mer info, program og påmelding, se:www.deltager.no

Velkommen